mandag 4. juni 2007

Flere er misfornøyde med New Hair Clinic

Jeg har fulgt litt med på andres erfaringer med New Hair Clinic, og i dag fant jeg en annen pasient som er misfornøyd med vinkelen på håret og hårlinjen, akkurat som meg.

Jeg presiserte i mitt tidligere innlegg at det er 6 år siden min siste operasjon hos New Hair Clinic, men det ser ikke ut som de har forbedret seg siden den gang.

Brukeren "Aenima" skriver følgende i en artikkel på mozon.no (noe forkortet):

Men allerede nå kan jeg se at jeg ikke liker hårlinja de har gitt meg. Dette fordi jeg tror de har satt hårene i feil vinkel. Jeg spurte konsulenten om dette og han fortalte at hårene [...] lenger bak er satt i 90 graders vinkel. Slik som det er nå så har jeg vanskeligheter med å gre håret fremover uten at det transplanterte håret står rett til værs.

Han er heller ikke fornøyd med hårlinjen fra New Hair Clinic:
Dessuten virker det som om det er satt 2-3 hår i hårlinja slik at det blir en veldig grov overgang til hårlinje. Dette ser så utrolig falskt ut og jeg trodde det var meningen at det skulle bli et naturlig utseende.
Jeg har tidligere blogget om mine egne erfaringer med New Hair Clinic.

Ingen kommentarer: